T som i torsdag, tenta, trevligt sällskap, tvättid träning

Tentan är gjord och det gick bra! Fick även nyss reda på att jag klarade hemtentan så nu är det dubbel lycka!!
Hann även med en liten sväng på stan med Malin och Nilo. Åkte dig tomhent, kom inte hem tomhent....

Denna fina från nyöppnade NewYorker


 

Linne med spets på ryggen, också från NewYorker


 

Bikini från H&M (Den är lila, inte blå som på bilden)


 

Och sist en söt somrig ring från NewYorker så klart


 

Nu måste jag ner och fixa tvätten, missade ju förra tvättiden och eftersom att jag ska hem i helgen och sen gå ut med brudarna på lördag så måste jag tvätta eftersom att alla mina kläder ligger i tvätten :(

 

Ha en underbar skärtorsdag mina sötnosar!
PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0